عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میشه خدا رو حس کرد تو لحظه های ساده

تو اضظراب عشق و گناه بی اراده

بی عشق عمره ادم بی اعتقاد میره

هفتاد سال عبادت یه شب به باد میره

وقتی که عشق اخر تصمیمشو بگیره

کاری نداره زوده یا خیلی دیره

ترسیده بودم از عشق عاشق تر از همیشه

هر چی محال میشد با عشق داره میشه

عاشق نباشه ادم حتی خدا غریبه س

از لحظه های حوا هوا میمونه و بس

نترس اگر دل تو از خواب کهنه باشه

شاید خدا قصه تو از نو نوشته باشه



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت10:56---18 مرداد 1393
سلام وبلاگت عالیه به وبلاگ منم سربزن.
www.elham-amiri.loxbog.com


حرف دل جامعه
ساعت18:14---17 مرداد 1393
با سلام
شما در وبلاگ ما لینک شدید
لطفا مارا با آدرس :harfedelejamee.loxblog.com و با عنوان : (حرف دل جامعه )لینک کنید.


مجمع فرهنگی رهپویان علوی
ساعت17:38---16 مرداد 1393
اللهم عجل لوليك الفرج

خدا کند به سر این انتظارها برسد

زمانِ مرگ خزانِ بهارها برسد



نشد اگر برسم من به پای بوسی ِتو

خدا کند که از آن سو غبارها برسد



خدا کند خبر همسفر نداشتن تو

به گوش پر ز هیاهوی یارها برسد



توجهی نظری گوشه چشمی ای آقا

یکی به دادِ دلِ بی قرارها برسد



به سوی منزل و مقصد بدون یاری تو

گمان نمی کنم آخر که بارها برسد



بمان كه شايد اُويسي كه وقت كم دارد

براي ديدنت از اين ديارها برسد



غروبِ جمعه تو را خوانده ایم و فردا صبح

دوباره هر که رَوَد تا به کارها برسد



سحر ندارم و باید دعا کنی که دلم

به میهمانی شب زنده دارها برسد



گناه کاریِ من را ببخش جانِ حسین

همیشه رحمتِ شه بر ندارها برسد



دلم عجیب دوباره محرمی شده است

خدا کند که سبو بر خمارها برسد



اگر که عمر وفایم نکرد پایِ تو کاش

شبی چو رهگذری بر مزارها برسد


مجمع فرهنگی رهپویان علوی
ساعت17:37---16 مرداد 1393
يا صاحب الزمان

از غم ِ هجر دلم شوق گریبان دارد

دل هجران زده آیا سر و سامان دارد؟



نه فقط در غم ِ دلبر دلِ من میسوزد

هرطرف مینگرم عاشق حیران دارد



چند سال است که من منتظرم برگردی

ای مسافر! سفر هجر تو پایان دارد؟!



گر که یوسف نکند میل به دیدار وطن

دلِ یعقوب به برگشتنش ایمان دارد



کرم توست که ما را بخری ورنه گدا

چه متاعی جهت عرضه به سلطان دارد



هرچه گفتیم ، کمی از غمتان هم نشده

کربلایت چقدر رنج فراوان دارد



شب و روز تو شده گریه به غمهایِ حسین

چشمهایت خبر از سینه ي سوزان دارد



عالم از گفتن یک نام دگرگون شده است

چه سروشی است که این ذکر حسین جان دارد
پاسخ:بسیار زیبا بود


Engineer
ساعت16:54---16 مرداد 1393

سلام
عالی بود مطالبت
البته نخوندما چرا دروغ
دوس داشتی لینکم کن
قول میدم بخونم
www.oeii.mihanblog.com
مهندسی نفت
تشکر...


خادم ولایت
ساعت13:21---16 مرداد 1393
سلام سارا خانوم واقعا وبلاگ زیبا و با مطالب زیباتری دارین. من لینکتون میکنم شماهم اگه لایق دونستین لینک کنین
پاسخ:ممنون نظره لطفتونه با افتخار شما لینک شدید


g0ly
ساعت10:54---16 مرداد 1393
سلام
وب خوبی داری
موفق باشی
بای گلم


N☻H
ساعت10:50---16 مرداد 1393
مرسی عالی بود......

محمد
ساعت10:20---16 مرداد 1393
بازم مثله همیشه عالی بود.
لایک داره وبلاگت
وبلاگ ما فراموشت نشه
ads1000.lxb.ir


اسما
ساعت1:26---6 مرداد 1393
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

خادم الحسین
ساعت22:38---4 مرداد 1393
سلام خسته نباشید وبتون از عالی هم عالی تره .منتظرتان هستیم بیایید اگه مایل بودین خبر بدین تبادل لینک داشته باشیم. یا علی التماس دعا
پاسخ:من نمیدونم چجوری تبادل لینک کنم ممنون


مهدی مولائی
ساعت13:36---3 مرداد 1393
دیدن روی تو آسوده میسر نشود
این عطا بر من آلوده مقدر نشود
ادبم رنگ ریا دارد و بی اخلاصم
عملم همقدم امر تو دلبر نشود


sajjad
ساعت4:39---31 تير 1393
به به عاشق این اهنگ اقای اصفهانی هستم

محیا
ساعت13:17---13 تير 1393
کاش باران بودم...
میگذاشتم دقیقا روزی که چترت را جا گذاشتی...
آنوقت می باریدم


محیا
ساعت18:03---8 تير 1393
سلام. ماه مبارک رمضان رو بهت تبریک میگم سارا جان
التماس دعا
پاسخ: ماهه رمضان بر تو هم مبارک باشه محیا جان


پسر خوب
ساعت13:25---26 خرداد 1393
اجــــــــــازه خــــــــــــدا .....؟؟ مــــیـــشه مـــــن ورقـــه مو بـــــــدم ؟؟ میـــــــــدونم وقت امتحـــــــان تموم نشـــــده.... ولــــــی مــــــن دیگـــــه خستــــــــــه شـــــــــدم!!!!

کلبه هنر
ساعت12:38---26 خرداد 1393
سلام وبلاگ خوبی دری به من هم سر بزن یک طرح عالی دارم نظر یادت نره

آخرین منجی ... آخرین یار♥
ساعت2:49---12 خرداد 1393
سلام
این اعیاد زیبا را به شما و تمام شیعیان جهان تبریک می گویم

پشیمانی ابلیس در واقعه ی عاشورا !؟؟
پدر آیت الله سید محمدتقی مدرسی نقل می کند:
عصر عاشورای سال 61 هجری ، شیطانک ها دیدند که ابلیس
سرکرده ی آنان ، به سر و صورت می زند و می گرید
گفتند:
امروز که تو باید خوشحال باشی از چه رو پریشانی و گریان؟
گفت:
اشتباه بزرگی کردم که این جماعت را واداشتم که حسین را بکشند
گفتند:چطور؟
مگر تو نمی خواستی این جمع به ظاهر مسلمان ،
راهی جهنم شوند؟ و مگر نشدند؟
گفت:چرا چنین شد
ولی از این نکته غفلت کرده بودم که با این کار ،
باب رحمت الهی به روی مردم باز می شود
هرکس به نحوی خود را در دستگاه امام حسین [علیه السلام]
جای می دهد و از شفاعت او بهره مند می گردد.
منبع:داستانهای روح فزا ص 127


مریم
ساعت17:05---25 ارديبهشت 1393
دلت که گرفت دیگر منت زمین را نکش..

اگر هیچکس نیست خدا که هست...!!!

راه آسمان باز است

پر بکش...

او همیشه آغوشش باز است

نگفته تورا می خواند..!!


حجت
ساعت18:13---20 ارديبهشت 1393
موفق باشید!!!

مریم
ساعت23:17---6 ارديبهشت 1393
سلام سارا جون!سال جدید هیچ خبری ازت نبود و نیست چرا؟!همیشه بهت سر میزنم به این امید که آپ کرده باشی .....منتظرتم به من هم سر بزن لطفا
سلام مریم جان من اپ میکنم ولی مطلبم میره اخره فهرست نمیدونم چی کنم؟ چشم عزیزم


آخرین منجی آخرین یار
ساعت2:12---31 فروردين 1393
یا فاطمه! روز حشر ستّاری کن

دل سوختگان را ز کرم، یاری کن

ما با همه گفتیم که با فاطمه ایم

تـو نیـز بیا و آبـروداری کن



افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت

بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .



روزتان مبارک




پاسخ:ممنون گلم مرسی از نظرتون


خسرو
ساعت13:41---9 فروردين 1393
نعره هیچ شیری

خانه چوبی را خراب نمیکند

من از سکوت موریانه ها میترسم...!


خسرو
ساعت13:40---9 فروردين 1393

خوشبختي ما تو سه جمله خلاصه شده
تجربه از ديروز، استفاده از امروز، اميد به فردا
ولي با سه جمله ديگه زندگيمون رو تباه مي کنيم
حسرت ديروز، اتلاف امروز، ترس از فردا


رضا.تسلیت ایام فاطمیه
ساعت19:46---25 اسفند 1392
زهرا اگر در اول خلقت ظهور داشت



شاید خدا نیاز به پیغمبری نداشت



فرموده‌اند در برکات وجود او



زهرا اگر نبود علی همسری نداشت



حتی بهشت با همه‌ی نهرهای خود



چنگی به دل نمی زند اگر کوثری نداشت



دیروز اگر به فاطمه سیلی نمی زدند



دنیا ادامه داشت ، دیگر محشری نداشت


پاسخ:مرسی عزیزم بسیار زیبا بود


خسرو
ساعت13:07---25 اسفند 1392
وقتتان را صرف کسانی کنید که شما را در همه حال دوست دارند
آنرا بیهوده تلف افرادی که
فقط هرگاه منفعتشان میطلبد دوستتان دارند ٬ نکنید . . .


نگران آنچه که دیگران پشت سر شما میگویند نباشید
آنها کسانی هستند که به جای یافتن کاستی های زندگی خودشان
مشغول یافتن کاستی های شما هستند . . .


خسرو
ساعت13:06---25 اسفند 1392
با سلام-در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.پیشاپیش عیدتان مبارک ابجی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 / 12 / 1388برچسب:, ] [ 10 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 32900
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1